Ανθρωποι ε?
ποιος ειπε οτ υπαρχουν ανθρωποι...?εγω παντως αυτα π βλεπω
γυρω μου
σιγουρα δεν με ξεγελας δν ειναι ανθρωποι
εξωτερικα ναι ειναι
μεσα ομως?
θ σ πω εγω μεσα αντε γεια.
Γιατι γραφω κ μετα απ τοσο καιρο?
Εξαιρετικα γ τα ατομα που με πληγωσαν
ατομα που δεν περιμενα ποτε να μου φερθουν
τοοοοοσο ασχημα πια...
Τι εχω κανει?Να μ πεις που νομιζεις οτι ζεις
στην χωρα των ονειρων σου?
οχι.
Αλλα τουλαχιστον αξιζα μια καλυτερη συμπεριφορα
οχι τοσο φρικιαστικη τουλαχιστον εγω ετσι την χαρακτηριζω
Ενταξει μ κανατε ν κλαψω γ αλλη μια φορα
το καταφερατε!!
Μπραβο σας :) Xτυπηστε αλυπητα στο ευαισθητο μου σημειο
το μαθατε και το εκμεταλευεστε ανετοτατα.
Οχι δεν υπερβαλω σ αυτα π λεω.
Μιλαει καθαρα η ψυχη μ αυτη τ στιγμη .
Κ ισως,ναι να ειναι κ υπερβολικη
αλλα καποτε ξεσπαει κανει μπαμ κ θελει κ αυτη
ν τ βγαλει ολα απ μεσα της.
Μπορει να κλαιω (πραγμα π μ βοηθαει ν εξωτερικευω
τ αρνητικο συναισθημα μ μεσα)
αλλα μην νομιζετε οτ θ κανω πισω
κ θ υποκυψω.
Καποια ατομα ειναι αυτα π λεμε σ τη χαρισα μια δυο...ε
αντε κ γ@....στο φιναλε.
Απ κει κ περα εχω λογικη ,αξιοπρεπεια.
Κ εναν εαυτο που ακριβως επειδη ειναι δικος μου
δεν θ αφησω ν πεφτει στ πατο
γ κανεναν ρε ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ
κ να φθειρεται συνεχως οπως εσεις γουσταρετε.
Οχι εχω μαθει στ ζωη μου ο,τ δν εχουμε
ειναι αυτο που δεν μας αξιζει. Οσα ατομα μ αγαπουν πραγματικα
αυτη τ στιγμη αυτο τ δευτερολεπτο που εσεις απουσιαζετε
ειναι κοντα μου.
Γιατι αραγε?....
Εχω δυναμη ρε ,εχω περασει τ κοσμου τις καταστασεις
δν τ βαζω κατω! Καντε μ πολεμο κιολας
δν μ ενδιαφερει εγω εδω ειμαι ν σας αντιμετωπισω...!
Γτ πολυ απλα καθαρος ουρανος αστραπες δν φοβαται.
Δεν θελω ν τ παιξω αγια ουτε τελεια.
Αλλα σε εσας ξερω οτ φερθηκα με καλυτερο τροπο
κ οπου εκανα λαθος τ εχω παραδεχτει.
Οποτε μην πας ν μ βγεις κ απ πανω,
μην προσπαθεις ν με προσβαλλεις κ αλλο
ποσο πια?ενταξει το πιασαμε τ παρασυνθημα
σε τσουζει κ σε καιει που σας τ χωσα...
δν τ περιμενατε γτ εχετε συνηθισει ν σας φερομαι τελεια εγω ενω
εσεις? τ κανατε γ μενα ε???γ αυτο λοιπον
μην προσπαθειτε να με κατηγορησετε να με κανετε
ν νιωσω ασχημα.τυψεις κ δν ξερω κ εγω τ αλλο.
Αυτα απ μενα κ πολυ κουρασα τ δαχτυλακι μ γ παρτη σας
καληνυχτα :*
ποιος ειπε οτ υπαρχουν ανθρωποι...?εγω παντως αυτα π βλεπω
γυρω μου
σιγουρα δεν με ξεγελας δν ειναι ανθρωποι
εξωτερικα ναι ειναι
μεσα ομως?
θ σ πω εγω μεσα αντε γεια.
Γιατι γραφω κ μετα απ τοσο καιρο?
Εξαιρετικα γ τα ατομα που με πληγωσαν
ατομα που δεν περιμενα ποτε να μου φερθουν
τοοοοοσο ασχημα πια...
Τι εχω κανει?Να μ πεις που νομιζεις οτι ζεις
στην χωρα των ονειρων σου?
οχι.
Αλλα τουλαχιστον αξιζα μια καλυτερη συμπεριφορα
οχι τοσο φρικιαστικη τουλαχιστον εγω ετσι την χαρακτηριζω
Ενταξει μ κανατε ν κλαψω γ αλλη μια φορα
το καταφερατε!!
Μπραβο σας :) Xτυπηστε αλυπητα στο ευαισθητο μου σημειο
το μαθατε και το εκμεταλευεστε ανετοτατα.
Οχι δεν υπερβαλω σ αυτα π λεω.
Μιλαει καθαρα η ψυχη μ αυτη τ στιγμη .
Κ ισως,ναι να ειναι κ υπερβολικη
αλλα καποτε ξεσπαει κανει μπαμ κ θελει κ αυτη
ν τ βγαλει ολα απ μεσα της.
Μπορει να κλαιω (πραγμα π μ βοηθαει ν εξωτερικευω
τ αρνητικο συναισθημα μ μεσα)
αλλα μην νομιζετε οτ θ κανω πισω
κ θ υποκυψω.
Καποια ατομα ειναι αυτα π λεμε σ τη χαρισα μια δυο...ε
αντε κ γ@....στο φιναλε.
Απ κει κ περα εχω λογικη ,αξιοπρεπεια.
Κ εναν εαυτο που ακριβως επειδη ειναι δικος μου
δεν θ αφησω ν πεφτει στ πατο
γ κανεναν ρε ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ
κ να φθειρεται συνεχως οπως εσεις γουσταρετε.
Οχι εχω μαθει στ ζωη μου ο,τ δν εχουμε
ειναι αυτο που δεν μας αξιζει. Οσα ατομα μ αγαπουν πραγματικα
αυτη τ στιγμη αυτο τ δευτερολεπτο που εσεις απουσιαζετε
ειναι κοντα μου.
Γιατι αραγε?....
Εχω δυναμη ρε ,εχω περασει τ κοσμου τις καταστασεις
δν τ βαζω κατω! Καντε μ πολεμο κιολας
δν μ ενδιαφερει εγω εδω ειμαι ν σας αντιμετωπισω...!
Γτ πολυ απλα καθαρος ουρανος αστραπες δν φοβαται.
Δεν θελω ν τ παιξω αγια ουτε τελεια.
Αλλα σε εσας ξερω οτ φερθηκα με καλυτερο τροπο
κ οπου εκανα λαθος τ εχω παραδεχτει.
Οποτε μην πας ν μ βγεις κ απ πανω,
μην προσπαθεις ν με προσβαλλεις κ αλλο
ποσο πια?ενταξει το πιασαμε τ παρασυνθημα
σε τσουζει κ σε καιει που σας τ χωσα...
δν τ περιμενατε γτ εχετε συνηθισει ν σας φερομαι τελεια εγω ενω
εσεις? τ κανατε γ μενα ε???γ αυτο λοιπον
μην προσπαθειτε να με κατηγορησετε να με κανετε
ν νιωσω ασχημα.τυψεις κ δν ξερω κ εγω τ αλλο.
Αυτα απ μενα κ πολυ κουρασα τ δαχτυλακι μ γ παρτη σας
καληνυχτα :*
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου