Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2015

18/11

Δεν ξέρω τι σκατά. Έχω πάλι τα σκαμπανεβάσματα μου τώρα πχ.
Διάβαζα για πτυχιακή και πήγα να γραψω και να συμβουλευτώ όπως πάντα την μεταπτυχιακη.
Είδα οτι παρελειψα καποια πραγματα και ενιωσα άχρηστη πφ. Άρχισα το ωραιο μου κυκλάκι και για απόψε. Ξενέρωσα και αγχώθηκα γιατι εχω και συναντηση αυριο κι φοβαμαι την αντίδραση του καθηγητή μου. Στο καπάκι αρχισα να σκέφτομαι τα άσχημα γεγονότα να γίνω χειρότερα. Βλ. Γιώργος. Πάλι με έτσουξε ο εγωισμος μ...ν τ πω?σκεφτηκα αν τον δω με καποια αλλη κ σετικα γνωστη στη κορινθο κ σκαλωσα. Επίσης, το γεγονός οτι πάει ν μ ρίξει την αυτοπεποιθηση κ παλι σκεφτοντας οτι δεν επρεπε ν χωρισω , φοβερό παιδί και τον άφησα κι έτσι. Χωρις ξερω γω ετσι απλα να υπολογίζω εμενα και τα θέλω μου και οτι ο ανθρωπος εχει θεμα με τν σεξ. ΥΓΕΙΑ και δεν πήγαινε αλλο. Κοινη λογική. Στο καπακι, ολοι οι υπολοιποι περνάνε καλα, τα εχουν καλα με την υγεια τους ενω εγω οχι κ αλλες τετοιες πιπες για αποψε. Μίλησα και στην μανα μ π ειναι στ κοσμο της να ερθει νωριτερα σχετικά ασχημα. δν γαμιεται . Ο,τι γίνει. Όλα απο δω παλι θ περασουν. Τωρα μέσα , έξω θα ειναι? θα δειξει. ΜΑΛΑΚΙΕΣ

Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2015

ΧΕΣΤΗΚΑ

Ναι...για πρώτη φορά στη ζωή μου μάλλον...


Γι αυτό νιώθω περίεργα ΤΩΡΑ...αλλα θα το ΞΕΠΕΡΑΣΩ

ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ?


ΧΕΣΤΗΚΑ και για σενα Γιωργο
και που βγαίνεις , και που περνάς καλα
και μπορει να βρεις και αλλη
ΔΕΝ θα κάτσω να πεθανω γιατί το ένα γιατί το αλλο.
Για να χώρισα ΕΤΣΙ ενιωσα.


ΧΕΣΤΗΚΑ και για τους μαλάκες που μέχρι τώρα στη ζωή μου
κατάφεραν να μου ρίξουν την αυτοπεποίθηση
και να γίνω ενα με το πατωμα. ΝΑ ΦΑΤΕ ΣΚΑΤΑ
όπου κι αν ειστε ολοι εσεις. ΤΕΛΟΣ ΟΜΩΣ
ό,τι καταφερατε καταφέρατε.



ΧΕΣΤΗΚΑ και για το διάβασμα μου
που είναι μέτριο , το ξέρω . Μα τόσο μπορώ
ΔΕΝ εχω τοσο κοφτερό μυαλό.
ΔΕΝ θελω να μου φάει τα σωθηκα μου αλλο.
Αλλωστε προσπαθώ και θα δουμε το αποτελεσμα στο τέλος.
ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΩ.


οσου για αυτους τους 2 ανθρωπους ,ξερουν αυτοι
δεν θα γράψω και χέστηκα
αλλα ΑΡΚΕΤΑ αγχώθηκα και για εσας και για το πόσο καλά δειχνω σε εσας
δεν ειμαι κ τ αλλο ακρο.
ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ τωρα εσεις αυτό που ειμαι! ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΝΙΩΘΩ ΑΣΧΗΜΑ ουτε για τις επιλογές μου ουτε για τα ΘΕΛΩ ΜΟΥ. ΦΤΑΝΕΙ. ΦΤΑΝΕΙ. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ


ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΛΕΩ την άποψη μου απο αύριο και παλι
και θα την υποστηρίζω και θα δέχομαι και τις θετικές και τις αρνητικές συνέπειες αυτού.
Αυτη ΜΕ ΚΑΝΕΙ διαφορετική.
ΣΕ ΣΕΝΑ μπορει να μην αρέσει.
Θα αρέσει σε κάποιον άλλον όμως. Χ Ε Σ Τ Η Κ Α .


ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΚΑΤΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ Κ ΛΕΠΤΟ!

Επειδή διεκδικείς τα θέλω σου δεν σημαινει οτι είσαι κακός άνθρωπος ή γλωσσού...κάποιος/καποιοι ειναι εκει να σε δεχτούν για αυτα που θες κι εσυ....!!
Ο φόβος σου ειναι "φανταστικός".....μπορει να νομίζεις οτι έχασες εναν άντρα...κέρδισες ενα κομματι ακόμα για να χτίσεις τον υγιες εαυτό σου όμως!!! ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ποιο σημαντικό για σενα Μαριλενάκι;;;;


Η ΖΩΗ ΘΕΛΕΙ ΣΚΛΗΡΟΥΣ ΜΑΧΗΤΕΣ
κι εγω είμαι εδώ γατάκια. Οποιος παει να μου κανει κακό ΘΑ ΤΟΝ ΜΑΔΉΣΩ ΡΕ.
ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΩ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΜΑΡΙΛΕΝΑ Σ'ΑΓΑΠΑΩ ΠΛΈΟΝ! ΣΕ ΘΕΛΩ ΚΑΛΑ ΌΠΩΣ ΠΑΛΙΑ!
ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΉ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ! ΑΓΑΠΗΣΕ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑ!ΑΦΗΣΕ ΠΙΣΩ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΒΛΑΚΕΙΕΣ.
ΕΧΕΙΣ ΟΛΗ ΤΗ ΖΩΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ.


ΕΙΣΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΝΑ ζησεις και πάλι....!!!!

Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2015

Η δύναμη του μυαλού....!




Απόψε...ναι ρε επιτέλους απόψε! Μια απο τις μέρες που είναι σημαντικές για εμένα και την ζωή μου : ειπε η Cat.

Θεωρεί πως η ζωή της της έχει φέρει τα πάνω-κάτω απο τα 18 της,βλέπετε. -Το περιεχόμενο ειναι πολύ λίγο αληθινό ε δ ω-.

Μπήκαν στη ζωη τής τότε κάτι επιπρόσθετες ενοχλήσεις που τις ονόμασε "τέρας","απαίσιο γεγονός","αβάσταχτος πόνος"κλπ.. Πόνεσε φρικτά ψυχικά και σωματικά...πέρασε μια πολυ δύσκολη χρονιά για τον εαυτό της. Παρ΄όλα αυτά βρήκε τη Δύναμη και πάλι και ξεκίνησε μια νέα αρχή..Όμως πάλι κατταρακώθηκε σε χρόνο ντε ντε μετα απο 2 μηνες..Έπεσε πολυ. Είπε τέλος, πρέπει να κοιταξω τον εαυτό μου και ξεκίνησε ψυχοθεραπεία..πήρε κ φάρμακα..ένιωσε καλύτερα με τν ψυχοθεραπεια.έκανε ενα χρονο σχεδον! Πέτυχε σε αυτό τ σκοπο που είχε θέσει! Ξεκίνησε Δυναμικά και παλι το παιχνιδι της ζωής!
Πίστευε πως ολα είχαν τελειώσει πλεον..έλα ομως π πάλι πήρε τ κατω βολτα. Τα λέω σύντομα σν ιστορικό σ λιγες μονο γραμμες κι ας είχε διάρκεια 4 χρόνων...ΓΙΑΤΙ δεν είναι ως εδώ αυτα αποτυχίες και τόσο τραγικα  κ πλεον απελπιζοταν. 
Να γιατί..

Βρέθηκε ένας καλός γιατρός-φίλος...και την ξύπνησε..ΠΟΥ κανεις δν το είχε κάνει έως τωρα.
Της έδειξε να αγαπάει κ ν σέβεται τον εαυτό της πάνω απ όλους...τον είχε παρατησει κάπου στα σκουπίδια και δν είχε πάρει κ πολύ πρεφα. Αυτός ο άνθρωπος είχε σοβαρότητα,ευθύτητα,συμπόνοια και σεβασμο για ό,τι κι αν ακουγε. Ήταν ο καθρεφτης της ψυχής της!! Επιτέλους είπε καποιος με καταλαβαινει πραγματικά..γιατί μέσα της ήταν τόσο μόνη...!

Απόψε..λοιπόν..όπως κ άλλες μέρες συνειδητοποίησε για αλλη μια φορά πως πραγματοποιεί ένα πέρασμα του παλιού-νοσηρού της κόσμου...σ'ένα καινούριο κόσμο..Για να φτάσει στην άλλη όχθη έχει αγκάθια ο δρόμος..που ξέρει και θα τα περάσει αν και θα δυσκολευτεί..είναι μόνο η Αρχή όμως..μετά τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα...με όπλο τη Πίστη και τη Θέληση και στόχο το Φως,την Ημέρα,Τον Ήλιο,την Αγάπη..τη Ζ Ω Η.