Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2015

18/11

Δεν ξέρω τι σκατά. Έχω πάλι τα σκαμπανεβάσματα μου τώρα πχ.
Διάβαζα για πτυχιακή και πήγα να γραψω και να συμβουλευτώ όπως πάντα την μεταπτυχιακη.
Είδα οτι παρελειψα καποια πραγματα και ενιωσα άχρηστη πφ. Άρχισα το ωραιο μου κυκλάκι και για απόψε. Ξενέρωσα και αγχώθηκα γιατι εχω και συναντηση αυριο κι φοβαμαι την αντίδραση του καθηγητή μου. Στο καπάκι αρχισα να σκέφτομαι τα άσχημα γεγονότα να γίνω χειρότερα. Βλ. Γιώργος. Πάλι με έτσουξε ο εγωισμος μ...ν τ πω?σκεφτηκα αν τον δω με καποια αλλη κ σετικα γνωστη στη κορινθο κ σκαλωσα. Επίσης, το γεγονός οτι πάει ν μ ρίξει την αυτοπεποιθηση κ παλι σκεφτοντας οτι δεν επρεπε ν χωρισω , φοβερό παιδί και τον άφησα κι έτσι. Χωρις ξερω γω ετσι απλα να υπολογίζω εμενα και τα θέλω μου και οτι ο ανθρωπος εχει θεμα με τν σεξ. ΥΓΕΙΑ και δεν πήγαινε αλλο. Κοινη λογική. Στο καπακι, ολοι οι υπολοιποι περνάνε καλα, τα εχουν καλα με την υγεια τους ενω εγω οχι κ αλλες τετοιες πιπες για αποψε. Μίλησα και στην μανα μ π ειναι στ κοσμο της να ερθει νωριτερα σχετικά ασχημα. δν γαμιεται . Ο,τι γίνει. Όλα απο δω παλι θ περασουν. Τωρα μέσα , έξω θα ειναι? θα δειξει. ΜΑΛΑΚΙΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου