Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2015

18/11

Δεν ξέρω τι σκατά. Έχω πάλι τα σκαμπανεβάσματα μου τώρα πχ.
Διάβαζα για πτυχιακή και πήγα να γραψω και να συμβουλευτώ όπως πάντα την μεταπτυχιακη.
Είδα οτι παρελειψα καποια πραγματα και ενιωσα άχρηστη πφ. Άρχισα το ωραιο μου κυκλάκι και για απόψε. Ξενέρωσα και αγχώθηκα γιατι εχω και συναντηση αυριο κι φοβαμαι την αντίδραση του καθηγητή μου. Στο καπάκι αρχισα να σκέφτομαι τα άσχημα γεγονότα να γίνω χειρότερα. Βλ. Γιώργος. Πάλι με έτσουξε ο εγωισμος μ...ν τ πω?σκεφτηκα αν τον δω με καποια αλλη κ σετικα γνωστη στη κορινθο κ σκαλωσα. Επίσης, το γεγονός οτι πάει ν μ ρίξει την αυτοπεποιθηση κ παλι σκεφτοντας οτι δεν επρεπε ν χωρισω , φοβερό παιδί και τον άφησα κι έτσι. Χωρις ξερω γω ετσι απλα να υπολογίζω εμενα και τα θέλω μου και οτι ο ανθρωπος εχει θεμα με τν σεξ. ΥΓΕΙΑ και δεν πήγαινε αλλο. Κοινη λογική. Στο καπακι, ολοι οι υπολοιποι περνάνε καλα, τα εχουν καλα με την υγεια τους ενω εγω οχι κ αλλες τετοιες πιπες για αποψε. Μίλησα και στην μανα μ π ειναι στ κοσμο της να ερθει νωριτερα σχετικά ασχημα. δν γαμιεται . Ο,τι γίνει. Όλα απο δω παλι θ περασουν. Τωρα μέσα , έξω θα ειναι? θα δειξει. ΜΑΛΑΚΙΕΣ

Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2015

ΧΕΣΤΗΚΑ

Ναι...για πρώτη φορά στη ζωή μου μάλλον...


Γι αυτό νιώθω περίεργα ΤΩΡΑ...αλλα θα το ΞΕΠΕΡΑΣΩ

ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ?


ΧΕΣΤΗΚΑ και για σενα Γιωργο
και που βγαίνεις , και που περνάς καλα
και μπορει να βρεις και αλλη
ΔΕΝ θα κάτσω να πεθανω γιατί το ένα γιατί το αλλο.
Για να χώρισα ΕΤΣΙ ενιωσα.


ΧΕΣΤΗΚΑ και για τους μαλάκες που μέχρι τώρα στη ζωή μου
κατάφεραν να μου ρίξουν την αυτοπεποίθηση
και να γίνω ενα με το πατωμα. ΝΑ ΦΑΤΕ ΣΚΑΤΑ
όπου κι αν ειστε ολοι εσεις. ΤΕΛΟΣ ΟΜΩΣ
ό,τι καταφερατε καταφέρατε.



ΧΕΣΤΗΚΑ και για το διάβασμα μου
που είναι μέτριο , το ξέρω . Μα τόσο μπορώ
ΔΕΝ εχω τοσο κοφτερό μυαλό.
ΔΕΝ θελω να μου φάει τα σωθηκα μου αλλο.
Αλλωστε προσπαθώ και θα δουμε το αποτελεσμα στο τέλος.
ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΩ.


οσου για αυτους τους 2 ανθρωπους ,ξερουν αυτοι
δεν θα γράψω και χέστηκα
αλλα ΑΡΚΕΤΑ αγχώθηκα και για εσας και για το πόσο καλά δειχνω σε εσας
δεν ειμαι κ τ αλλο ακρο.
ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ τωρα εσεις αυτό που ειμαι! ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΝΙΩΘΩ ΑΣΧΗΜΑ ουτε για τις επιλογές μου ουτε για τα ΘΕΛΩ ΜΟΥ. ΦΤΑΝΕΙ. ΦΤΑΝΕΙ. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ


ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΛΕΩ την άποψη μου απο αύριο και παλι
και θα την υποστηρίζω και θα δέχομαι και τις θετικές και τις αρνητικές συνέπειες αυτού.
Αυτη ΜΕ ΚΑΝΕΙ διαφορετική.
ΣΕ ΣΕΝΑ μπορει να μην αρέσει.
Θα αρέσει σε κάποιον άλλον όμως. Χ Ε Σ Τ Η Κ Α .


ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΚΑΤΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ Κ ΛΕΠΤΟ!

Επειδή διεκδικείς τα θέλω σου δεν σημαινει οτι είσαι κακός άνθρωπος ή γλωσσού...κάποιος/καποιοι ειναι εκει να σε δεχτούν για αυτα που θες κι εσυ....!!
Ο φόβος σου ειναι "φανταστικός".....μπορει να νομίζεις οτι έχασες εναν άντρα...κέρδισες ενα κομματι ακόμα για να χτίσεις τον υγιες εαυτό σου όμως!!! ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ποιο σημαντικό για σενα Μαριλενάκι;;;;


Η ΖΩΗ ΘΕΛΕΙ ΣΚΛΗΡΟΥΣ ΜΑΧΗΤΕΣ
κι εγω είμαι εδώ γατάκια. Οποιος παει να μου κανει κακό ΘΑ ΤΟΝ ΜΑΔΉΣΩ ΡΕ.
ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΩ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΜΑΡΙΛΕΝΑ Σ'ΑΓΑΠΑΩ ΠΛΈΟΝ! ΣΕ ΘΕΛΩ ΚΑΛΑ ΌΠΩΣ ΠΑΛΙΑ!
ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΉ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ! ΑΓΑΠΗΣΕ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑ!ΑΦΗΣΕ ΠΙΣΩ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΒΛΑΚΕΙΕΣ.
ΕΧΕΙΣ ΟΛΗ ΤΗ ΖΩΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ.


ΕΙΣΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΝΑ ζησεις και πάλι....!!!!

Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2015

Η δύναμη του μυαλού....!




Απόψε...ναι ρε επιτέλους απόψε! Μια απο τις μέρες που είναι σημαντικές για εμένα και την ζωή μου : ειπε η Cat.

Θεωρεί πως η ζωή της της έχει φέρει τα πάνω-κάτω απο τα 18 της,βλέπετε. -Το περιεχόμενο ειναι πολύ λίγο αληθινό ε δ ω-.

Μπήκαν στη ζωη τής τότε κάτι επιπρόσθετες ενοχλήσεις που τις ονόμασε "τέρας","απαίσιο γεγονός","αβάσταχτος πόνος"κλπ.. Πόνεσε φρικτά ψυχικά και σωματικά...πέρασε μια πολυ δύσκολη χρονιά για τον εαυτό της. Παρ΄όλα αυτά βρήκε τη Δύναμη και πάλι και ξεκίνησε μια νέα αρχή..Όμως πάλι κατταρακώθηκε σε χρόνο ντε ντε μετα απο 2 μηνες..Έπεσε πολυ. Είπε τέλος, πρέπει να κοιταξω τον εαυτό μου και ξεκίνησε ψυχοθεραπεία..πήρε κ φάρμακα..ένιωσε καλύτερα με τν ψυχοθεραπεια.έκανε ενα χρονο σχεδον! Πέτυχε σε αυτό τ σκοπο που είχε θέσει! Ξεκίνησε Δυναμικά και παλι το παιχνιδι της ζωής!
Πίστευε πως ολα είχαν τελειώσει πλεον..έλα ομως π πάλι πήρε τ κατω βολτα. Τα λέω σύντομα σν ιστορικό σ λιγες μονο γραμμες κι ας είχε διάρκεια 4 χρόνων...ΓΙΑΤΙ δεν είναι ως εδώ αυτα αποτυχίες και τόσο τραγικα  κ πλεον απελπιζοταν. 
Να γιατί..

Βρέθηκε ένας καλός γιατρός-φίλος...και την ξύπνησε..ΠΟΥ κανεις δν το είχε κάνει έως τωρα.
Της έδειξε να αγαπάει κ ν σέβεται τον εαυτό της πάνω απ όλους...τον είχε παρατησει κάπου στα σκουπίδια και δν είχε πάρει κ πολύ πρεφα. Αυτός ο άνθρωπος είχε σοβαρότητα,ευθύτητα,συμπόνοια και σεβασμο για ό,τι κι αν ακουγε. Ήταν ο καθρεφτης της ψυχής της!! Επιτέλους είπε καποιος με καταλαβαινει πραγματικά..γιατί μέσα της ήταν τόσο μόνη...!

Απόψε..λοιπόν..όπως κ άλλες μέρες συνειδητοποίησε για αλλη μια φορά πως πραγματοποιεί ένα πέρασμα του παλιού-νοσηρού της κόσμου...σ'ένα καινούριο κόσμο..Για να φτάσει στην άλλη όχθη έχει αγκάθια ο δρόμος..που ξέρει και θα τα περάσει αν και θα δυσκολευτεί..είναι μόνο η Αρχή όμως..μετά τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα...με όπλο τη Πίστη και τη Θέληση και στόχο το Φως,την Ημέρα,Τον Ήλιο,την Αγάπη..τη Ζ Ω Η.








Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

H ζωή και το άγχος..






Όλοι οι άνθρωποι  στη ζωή μας  νιώθουμε σε διάφορα θέματα άγχος .
Όταν αυτό είναι φυσιολογικό, ειναι ευεργετικό όσο κι αν αυτό μας "ενοχλεί"
για λίγο προσωρινά.

Υπάρχουν όμως και θέματα,περιόδοι,στιγμές που το άγχος μας καταβάλλει
και μας ριχνει ψυχικά και σωματικά. Εμποδίζει γενικότερα την καθημερινή μας ζωή..
Kι αυτό ακόμα έρχεται για κάποιο λόγο..για να γνωρίσουμε καλύτερα τον εαυτό μας
και να μάθουμε να μην τον πιέζουμε παραπάνω απο ΟΣΟ αντέχει
Και εδώ είναι που έρχομαι εγώ κι άλλοι ακόμα άνθρωποι..
Mιλάω για διαταραχές αγχους..ΔΕΝ είναι σοβαρό προβλημα. Αντιμετωπίζεται.
Αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορούμε κι εμείς να επανέλθουμε στο πρώτο στάδιο
όσο κι αν δεν το πιστεύουμε..
ΣΙΓΟΥΡΑ θέλει δουλεία και χρόνο με τον εαυτο μας.
Τώρα θα μου πειτε και τι κάνουμε μέχρι τοτε?
Συμφωνω.
-Υποφέρουμε Αλλά δεν θα είναι αιώνια.

ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ όσο γίνεται και έχουμε και λέμε :

Σε αυτό το στάδιο , βοηθάμε τον εαυτό μας με ασκήσεις χαλάρωσης αρκετές φορές τη βδομάδα(σωματικά). Προσπαθούμε να ξεφύγουμε απο το αντικείμενο του αγχους μας με οποιονδηποτε ευχάριστο τρόπο (φίλοι,οικογένεια,σύντροφος). Είναι πολύ σημαντικό να μην
απομονωνόμαστε όλη μέρα!!!! ΔΕΝ χρειάζεται να βλέπουμε την κρίση πανικου σαν τέρας ,μας φοβίζει ναι αλλα είναι και φίλη μας είναι δικό μας κομμάτι πλεον και έρχεται να μας προειδοποιήσει και να μας ανακουφίσει. ΤΟ  κλειδί εδω είναι να μην την φοβηθείς και για να μην
σε αγχωνει και ξαναέρθει και για να αποφύγεις μια κ καλή την αγοραφοβία αποτη ζωή σου.!

Στο κυριότερο στάδιο, της ρίζας του θέματος τώρα..
Ο λόγος μπορεί να είναι ο λανθασμένος τρόπος σκέψης και συμπεριφοράς στο αγχογόνο συμβάν..
Στην οικογένεια μας θέματα απο το παρελθόν ή και τώρα επειδή υπάρχει άμεση εξαρτηση..
Ειτε το ανακαλύψουμε μόνοι μας είτε με την βοήθεια ενός ειδικού..
Είναι ώρα να προσπαθήσουμε μόνοι μας και να το ξεπεράσουμε..
Αν είναι τόσο μεγάλη ή ακραία η κατάσταση , θα μας ανακουφίσει το χαπι.
Α Λ Λ Α γενικά θα είναι προσωρινο αν εμεις οι ίδιοι δεν αλλάξουμε τον εαυτό μας.
Εκτός κι αν θέλουμε να πέσουμε στη παγίδα του πανικού και
να πονάμε μια ζωή. Δεν πιστεύω οτι υπάρχει άνθρωπος που να το θέλει αυτο.
Τι περιμένουμε λοιπον?Βουρ στη προσπάθεια απο σήμερα κιολας.
Είτε έχεις συχνές κρίσεις , είτε αγοραφοβια κλπ.
Η άσπρη μέρα δεν θα αργήσει να φανεί οσο δουλεύεις εσυ με τον εαυτο σου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Πολλές φορές νομίζουμε οτι δουλεύουμε με τον εαυτο μας
και υποτροπιάζουμε και τα παρατάμε..
ΟΧΙ! Όσο κι αν πονάμε κ υποφέρουμε πρεπει ν προσπαθήσουμε παλι!
Ψυχολογία είναι αυτη. Ο καθένας μας έχει τους ρυθμούς του και θελει το δικό του χρόνο.






















Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Αγαπη και Ευτυχία (2)

1)Αν σου χαρισω την καρδια
κατσε και ακουσέ την
και αν τα λόγια της ειναι γλυκά
τότε συμπάθησε την




Κράτα την ομως σφιχτά
ποτέ μην την προδοσεις
κανε την ν σ'αγαπα
κι αγαπη ν της δώσεις












2)Θέλω να γινει αυτο με εμας
κατι που να ειναι αλήθεια












3)Η ευτυχια ειναι ενα ταξίδι
όχι ενας προορισμος
Δεν υπαρχει καλύτερος Χρονος
για να εισαι ευτυχισμενος...απο το ΤΩΡΑ!!






4)Ο,τι για σενα νιώθω το ξέρω μονο εγώ...






5)Κι εγώ θα μπαίνω στη ζωή σου μυστικά
σα να μην έφυγα ποτέ πραγματικά..............



6)Δεν φταίει το παρελθόν σου που επιστρέφει.
Φταις εσυ που δεν του εκλεισες την πόρτα.

Αγάπη και Ευτυχία

1)Για γευτείς πλήρως τη χαρά πρέπει να έχεις κάποιον με τον οποίο θα το μοιραστείς...




2)Μόνο η αγάπη μπορεί
      καρδιές να χρωματίζει
      και στης ζωής την πληγή
      χαμόγελα ν' ανθίζει..






3)Δεν έχω άγκυρα να ρίξω στην αγάπη
      ούτε κοχύλια να γεμίσω το βυθό της
      έχω καρδιά που 'ναι με όνειρα γεμάτη
      και δύο μάτια που γυρεύουνε το φως της...





4)Πάρε την καρδιά μου
       για πάντα να την έχεις...
      είναι καρδιά που σ'αγαπά
      γι'αυτό να την προσέχεις.. άρε την καρδιά μου
       για πάντα να την έχεις...
      είναι καρδιά που σ'αγαπά
      γι'αυτό να την προσέχεις..

Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

Iδανικο Προγραμμα διακοπών




Για να τα βαλουμε σε μια σειρα απο τωρα κιολας...τι εμειναν?20 μερες!!!





  • Πρωι



-Πρω'ι'νό (πορτοκαλαδιτσα,αυγο,φετουλα με μαρμελαδα)


-Γυμναστικη στο σπιτι(ο,τ θελουμε να γυμνασουμε ,πχ γλουτους)

-Φρούτα πολλα κατα τ διαρκεια


-Μαυρισμα σε μπαλκονι ή ταρατσα με αντηλιακο
(εαν ειναι ακαταλληλη η ωρα)



-Μεσημεριανο φαγητο(πολλα λαχανικα παντα)


-Υπνος ή ελευθερος χρονος(βιβλιο ή δουλειά)





  • Απογευμα

-Φρούτα(πορτοκαλι,μπανανα,καρπουζι,μηλα,αχλαδια)
-Βολτα
-Θαλασσα γ μπανιο
-Ποδηλατο ή γυμναστηριο





  • Βραδυ
-Βολτα
-ιντερνετ