Όλοι οι άνθρωποι στη ζωή μας νιώθουμε σε διάφορα θέματα άγχος .
Όταν αυτό είναι φυσιολογικό, ειναι ευεργετικό όσο κι αν αυτό μας "ενοχλεί"
για λίγο προσωρινά.
Υπάρχουν όμως και θέματα,περιόδοι,στιγμές που το άγχος μας καταβάλλει
και μας ριχνει ψυχικά και σωματικά. Εμποδίζει γενικότερα την καθημερινή μας ζωή..
Kι αυτό ακόμα έρχεται για κάποιο λόγο..για να γνωρίσουμε καλύτερα τον εαυτό μας
και να μάθουμε να μην τον πιέζουμε παραπάνω απο ΟΣΟ αντέχει
Και εδώ είναι που έρχομαι εγώ κι άλλοι ακόμα άνθρωποι..
Mιλάω για διαταραχές αγχους..ΔΕΝ είναι σοβαρό προβλημα. Αντιμετωπίζεται.
Αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορούμε κι εμείς να επανέλθουμε στο πρώτο στάδιο
όσο κι αν δεν το πιστεύουμε..
ΣΙΓΟΥΡΑ θέλει δουλεία και χρόνο με τον εαυτο μας.
Τώρα θα μου πειτε και τι κάνουμε μέχρι τοτε?
Συμφωνω.
-Υποφέρουμε Αλλά δεν θα είναι αιώνια.
ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ όσο γίνεται και έχουμε και λέμε :
Σε αυτό το στάδιο , βοηθάμε τον εαυτό μας με ασκήσεις χαλάρωσης αρκετές φορές τη βδομάδα(σωματικά). Προσπαθούμε να ξεφύγουμε απο το αντικείμενο του αγχους μας με οποιονδηποτε ευχάριστο τρόπο (φίλοι,οικογένεια,σύντροφος). Είναι πολύ σημαντικό να μην
απομονωνόμαστε όλη μέρα!!!! ΔΕΝ χρειάζεται να βλέπουμε την κρίση πανικου σαν τέρας ,μας φοβίζει ναι αλλα είναι και φίλη μας είναι δικό μας κομμάτι πλεον και έρχεται να μας προειδοποιήσει και να μας ανακουφίσει. ΤΟ κλειδί εδω είναι να μην την φοβηθείς και για να μην
σε αγχωνει και ξαναέρθει και για να αποφύγεις μια κ καλή την αγοραφοβία αποτη ζωή σου.!
Στο κυριότερο στάδιο, της ρίζας του θέματος τώρα..
Ο λόγος μπορεί να είναι ο λανθασμένος τρόπος σκέψης και συμπεριφοράς στο αγχογόνο συμβάν..
Στην οικογένεια μας θέματα απο το παρελθόν ή και τώρα επειδή υπάρχει άμεση εξαρτηση..
Ειτε το ανακαλύψουμε μόνοι μας είτε με την βοήθεια ενός ειδικού..
Είναι ώρα να προσπαθήσουμε μόνοι μας και να το ξεπεράσουμε..
Αν είναι τόσο μεγάλη ή ακραία η κατάσταση , θα μας ανακουφίσει το χαπι.
Α Λ Λ Α γενικά θα είναι προσωρινο αν εμεις οι ίδιοι δεν αλλάξουμε τον εαυτό μας.
Εκτός κι αν θέλουμε να πέσουμε στη παγίδα του πανικού και
να πονάμε μια ζωή. Δεν πιστεύω οτι υπάρχει άνθρωπος που να το θέλει αυτο.
Τι περιμένουμε λοιπον?Βουρ στη προσπάθεια απο σήμερα κιολας.
Είτε έχεις συχνές κρίσεις , είτε αγοραφοβια κλπ.
Η άσπρη μέρα δεν θα αργήσει να φανεί οσο δουλεύεις εσυ με τον εαυτο σου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Πολλές φορές νομίζουμε οτι δουλεύουμε με τον εαυτο μας
και υποτροπιάζουμε και τα παρατάμε..
ΟΧΙ! Όσο κι αν πονάμε κ υποφέρουμε πρεπει ν προσπαθήσουμε παλι!
Ψυχολογία είναι αυτη. Ο καθένας μας έχει τους ρυθμούς του και θελει το δικό του χρόνο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου