Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2015

Η δύναμη του μυαλού....!




Απόψε...ναι ρε επιτέλους απόψε! Μια απο τις μέρες που είναι σημαντικές για εμένα και την ζωή μου : ειπε η Cat.

Θεωρεί πως η ζωή της της έχει φέρει τα πάνω-κάτω απο τα 18 της,βλέπετε. -Το περιεχόμενο ειναι πολύ λίγο αληθινό ε δ ω-.

Μπήκαν στη ζωη τής τότε κάτι επιπρόσθετες ενοχλήσεις που τις ονόμασε "τέρας","απαίσιο γεγονός","αβάσταχτος πόνος"κλπ.. Πόνεσε φρικτά ψυχικά και σωματικά...πέρασε μια πολυ δύσκολη χρονιά για τον εαυτό της. Παρ΄όλα αυτά βρήκε τη Δύναμη και πάλι και ξεκίνησε μια νέα αρχή..Όμως πάλι κατταρακώθηκε σε χρόνο ντε ντε μετα απο 2 μηνες..Έπεσε πολυ. Είπε τέλος, πρέπει να κοιταξω τον εαυτό μου και ξεκίνησε ψυχοθεραπεία..πήρε κ φάρμακα..ένιωσε καλύτερα με τν ψυχοθεραπεια.έκανε ενα χρονο σχεδον! Πέτυχε σε αυτό τ σκοπο που είχε θέσει! Ξεκίνησε Δυναμικά και παλι το παιχνιδι της ζωής!
Πίστευε πως ολα είχαν τελειώσει πλεον..έλα ομως π πάλι πήρε τ κατω βολτα. Τα λέω σύντομα σν ιστορικό σ λιγες μονο γραμμες κι ας είχε διάρκεια 4 χρόνων...ΓΙΑΤΙ δεν είναι ως εδώ αυτα αποτυχίες και τόσο τραγικα  κ πλεον απελπιζοταν. 
Να γιατί..

Βρέθηκε ένας καλός γιατρός-φίλος...και την ξύπνησε..ΠΟΥ κανεις δν το είχε κάνει έως τωρα.
Της έδειξε να αγαπάει κ ν σέβεται τον εαυτό της πάνω απ όλους...τον είχε παρατησει κάπου στα σκουπίδια και δν είχε πάρει κ πολύ πρεφα. Αυτός ο άνθρωπος είχε σοβαρότητα,ευθύτητα,συμπόνοια και σεβασμο για ό,τι κι αν ακουγε. Ήταν ο καθρεφτης της ψυχής της!! Επιτέλους είπε καποιος με καταλαβαινει πραγματικά..γιατί μέσα της ήταν τόσο μόνη...!

Απόψε..λοιπόν..όπως κ άλλες μέρες συνειδητοποίησε για αλλη μια φορά πως πραγματοποιεί ένα πέρασμα του παλιού-νοσηρού της κόσμου...σ'ένα καινούριο κόσμο..Για να φτάσει στην άλλη όχθη έχει αγκάθια ο δρόμος..που ξέρει και θα τα περάσει αν και θα δυσκολευτεί..είναι μόνο η Αρχή όμως..μετά τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα...με όπλο τη Πίστη και τη Θέληση και στόχο το Φως,την Ημέρα,Τον Ήλιο,την Αγάπη..τη Ζ Ω Η.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου