Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2015

ΧΕΣΤΗΚΑ

Ναι...για πρώτη φορά στη ζωή μου μάλλον...


Γι αυτό νιώθω περίεργα ΤΩΡΑ...αλλα θα το ΞΕΠΕΡΑΣΩ

ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ?


ΧΕΣΤΗΚΑ και για σενα Γιωργο
και που βγαίνεις , και που περνάς καλα
και μπορει να βρεις και αλλη
ΔΕΝ θα κάτσω να πεθανω γιατί το ένα γιατί το αλλο.
Για να χώρισα ΕΤΣΙ ενιωσα.


ΧΕΣΤΗΚΑ και για τους μαλάκες που μέχρι τώρα στη ζωή μου
κατάφεραν να μου ρίξουν την αυτοπεποίθηση
και να γίνω ενα με το πατωμα. ΝΑ ΦΑΤΕ ΣΚΑΤΑ
όπου κι αν ειστε ολοι εσεις. ΤΕΛΟΣ ΟΜΩΣ
ό,τι καταφερατε καταφέρατε.



ΧΕΣΤΗΚΑ και για το διάβασμα μου
που είναι μέτριο , το ξέρω . Μα τόσο μπορώ
ΔΕΝ εχω τοσο κοφτερό μυαλό.
ΔΕΝ θελω να μου φάει τα σωθηκα μου αλλο.
Αλλωστε προσπαθώ και θα δουμε το αποτελεσμα στο τέλος.
ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΩ.


οσου για αυτους τους 2 ανθρωπους ,ξερουν αυτοι
δεν θα γράψω και χέστηκα
αλλα ΑΡΚΕΤΑ αγχώθηκα και για εσας και για το πόσο καλά δειχνω σε εσας
δεν ειμαι κ τ αλλο ακρο.
ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ τωρα εσεις αυτό που ειμαι! ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΝΙΩΘΩ ΑΣΧΗΜΑ ουτε για τις επιλογές μου ουτε για τα ΘΕΛΩ ΜΟΥ. ΦΤΑΝΕΙ. ΦΤΑΝΕΙ. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ


ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΛΕΩ την άποψη μου απο αύριο και παλι
και θα την υποστηρίζω και θα δέχομαι και τις θετικές και τις αρνητικές συνέπειες αυτού.
Αυτη ΜΕ ΚΑΝΕΙ διαφορετική.
ΣΕ ΣΕΝΑ μπορει να μην αρέσει.
Θα αρέσει σε κάποιον άλλον όμως. Χ Ε Σ Τ Η Κ Α .


ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΚΑΤΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ Κ ΛΕΠΤΟ!

Επειδή διεκδικείς τα θέλω σου δεν σημαινει οτι είσαι κακός άνθρωπος ή γλωσσού...κάποιος/καποιοι ειναι εκει να σε δεχτούν για αυτα που θες κι εσυ....!!
Ο φόβος σου ειναι "φανταστικός".....μπορει να νομίζεις οτι έχασες εναν άντρα...κέρδισες ενα κομματι ακόμα για να χτίσεις τον υγιες εαυτό σου όμως!!! ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ποιο σημαντικό για σενα Μαριλενάκι;;;;


Η ΖΩΗ ΘΕΛΕΙ ΣΚΛΗΡΟΥΣ ΜΑΧΗΤΕΣ
κι εγω είμαι εδώ γατάκια. Οποιος παει να μου κανει κακό ΘΑ ΤΟΝ ΜΑΔΉΣΩ ΡΕ.
ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΩ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΜΑΡΙΛΕΝΑ Σ'ΑΓΑΠΑΩ ΠΛΈΟΝ! ΣΕ ΘΕΛΩ ΚΑΛΑ ΌΠΩΣ ΠΑΛΙΑ!
ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΉ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ! ΑΓΑΠΗΣΕ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑ!ΑΦΗΣΕ ΠΙΣΩ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΒΛΑΚΕΙΕΣ.
ΕΧΕΙΣ ΟΛΗ ΤΗ ΖΩΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ.


ΕΙΣΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΝΑ ζησεις και πάλι....!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου