Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

" The 6 Perfect Days oF mY lifE "(1st Day)

Αυγουστος....2011....
Λιγες μερες πριν το μεγάλο ταξίδι..
Ετοιμαζω την βαλιτσα μου με ολα τα ρουχα
αξεσουαρ ,παιρνω παππουτσια με μια χαρα..
με ενα γλυκο αγχος...γτ εφυγα..που παω?
Κρητη.

Παντα ειχα ενστικτο αν θελετε οτ με αυτο το
νησι κτ με ενωνει απο μικρη ηθελα ν παω
το ειχα στ καρδια μ αυτο το νησι...Θελετε
για τη νοοτροπια τν Κρητικών, γ το πανεμορφο
τοπιο ? Ολα μα ολα....κ μεγαλωνοντας τα παραπανω
εξακριβωθηκαν...ναι τωρα πλεον ειχα λογο
ν νιωθω την <ενωση> μου με αυτο το νησι...
Ηταν ενα υπεροχο πλασμα που ηρθε στη ζωη μου
εντελως ξαφνικα κ απροοπτα...Το αγορι μου...
Η καρδουλα μου...Ο αντρας μου....

Τωρα κι αν ανυπομονουσα λεει να παω ν επισκεφτω αυτο το
μερος,τη Λεβεντογεννα Κρητη μας που και τελικα
δν επεσα εξω...
Απ τοτε που γνωρισα το αγορι μου..
σκεφτομουν καθε μας στιγμη εκει
στη κρητη ,εβλεπα εικονες απ τ ιντερνετ συνεχεια
απο το Ηρακλειο,Τα Χανια,Το Ρεθυμνο,Αγιο-Νικολαο
ονειρα εκανα ..εκει...συγκεκριμενα απ ο,τ θυμαμαι τωρα
ονειρευομουν πως ημουν με τ αγορι μ στ λιμανι τ Ηρακλειου
πανω στο καστρακι τη λεγομενη φορτεντζα...κ περνουσαμε
πολλα βραδια εκει με βολτες......

Κ υστερα απ ολα αυτα το να εισελθει στ αυτια μ
κ μονο η εκφραση παω Κρητη....μ ανοιγε ολες αυτες τις αμετρητες
εικονες κ περιγραφες π επλαθα με το νου μου μεχρι εκεινη τ στιγμη π τ ελεγα..

Ονειρα ονειρα κ παλι ονειρα....Ηρθε η ωρα να το πραγματοποιησω κ δν το πιστευα!!



 Ξεκινησαμε πρωι πολυ νωρις κιολας με τους γονεις μου..

Με το τρενο για να μην χασουμε το πλοιο στις 12 το superfast!
Απ τ στιγμη π ανεβηκα στ τρενο δν σταματησε ν κυριαρχει το χαμογελο
μου απο το προσωπακι μου......Εβαλα τα ακουστικουλια μ
και ελεγα απο μεσα μου σου ερχομαι μωρο μου ,αντρουλη μου
σου ερχομαι Κρητη!

Tελικα φτασαμε πολυ νωρις στο λιμανι
(τα ακουσα απ τσ δικους μου που τους ξυπνησα αρων αρων χαχα)

Περιμεναμε λοιπον ωσπου πηγε 10 κ μιση με 11 κ
ανεβηκαμε στο πλοιο....
Μα τι πλοιο ητν αυτο?
Τιτανοτεραστιο (:-0)
Δεν συνηθιζω ν μπαινω σε πλοια ολη την ωρα ειχα κ κτ χρονια
να ανεβω κ μ εκανε εντυπωση....
Μεγαλο,επιβλητικο ,εξυπηρετικο οσο δν παει...
Ειχε τα παντα....Κ το καλυτερο?
Μια θεα Υπεροχη!!!!!!..........
Το πλοιο θα ξεκινουσε στις 12
Ωστοσο παρατηρουσα το πλοιο...κ εβλεπα
απ τ παραθυρο που καθομαστν τα απεναντι πλοιο..
κ πιο πολυ το Κνοσσος..!!

Η ωρα περασε....12 ξεκιναει το πλοιο μας!!
Φυγαμε! Αντιο Αθηνα.......:-D
Περνούσαν οι ώρες...κουραστηκα καποια στιγμη
κ εβαλα τα ακουστικα μ κ χαλαρωσα λιγο...
Δεν κουνουσε καθολου ειχε εναν καιρο τελειο...
Κ μια θαλασσα τοσο ηρεμη κ καταγαλανη....
Οο Η ΩΡΑ ΠΗΓΕ 4 !!!!!
Δεν το πιστευω ελεγα φτανω σε 2 ωρες δλδ Κρητη???!!
Οχι πλακα μ κανετε!!! Δεν παιζει!!(ΕΛΕΓΑ ΑΠ μεσα μου)
το μωρο μου...μ εστειλε σε ποσο φτανεις....
σε 2 ωριτσες σ ερχομαι ειπα!!!!!.....
χαρα και κακο....Παω ν κανω μπανιο μ ειπε
κ θ σε περιμενω στο λιμανι....
Αχχχ..............



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου