Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

2nd Day with parents

Πως ν ξεχασω αυτο τ υπεροχο συναισθημα
απιστευτης χαρας κ ελευθεριας π ενιωθα
το πρωι π ξυπνησα......πως ...πως.....

Πρωι , πρωι ξυπνησα βγηκα στ μπαλκονι
κ εκτος απ τ πισινα των δωματιων
αντικρυσα την καταγαλανη θαλασσα του Ρεθυμνου
την αστραφτερη ,φαινοταν λες κ μ χαμογελουσε
κ χαιροταν κ αυτη μαζι μου.......!!

Το μεσημερακι φαγαμε στην ταβερνουλα εκει διπλα...
ωραιο φαγητο...με τ ιδιαιτερα της Κρητης..τα ωραια!!
Εκανα  μπανακι μ στ θαλασσα...απολαυσα...
ωρα γ υπνο......κοιμηθηκα γ τ καλα ευχαριστηθηκα :P


Το βραδυ πηραμε απ κει το τοπικο λεωφορειο
και πηγαμε στ κεντρο Του Ρεθυμνου
κ στη παλια πολη........τι πραγμα ητν αυτο????
απιστευτοι δρομοι,σοκακια "στολισμενα"
απ τ υπεροχα μαγαζια με φανταστικες τιμες σε αρκετα θα ελεγα....
Ολα εδειχναν τοσο ομορφα...
μα Ηταν!κ δν ηθελα ν τ πιστεψω.....
Περπατησαμε αρκετα την παραλιακη
Ειδαμε τον Φαρο....το υπεροχο λιμανι
του Ρεθυμνου!!!αχ δν χορταινα να τα βλεπω ολα αυτα
λες κ μ ειχαν στ Παραδεισο, σν ψεμματα μ φανηκαν ολα αυτα!!
Ατελειωτος δρομος ο παραλιακος...
οσο κ ν προχωραγες δν εχανες την οψη του Φαρου
απλα ή θ τν κοιτουσες στ δεξια τ πλευρα ειτε στν αριστερη αλλα
σιγουρα ποτε δν την Εχανες! Θεε μου Τι ομορφα!!
Το λατρεψα το μερος σν ν ητν δικο μου
Μακαρι ν περασω εκει κ τι στ κοσμο!
Αφου δν εχω τ δυνατοτητα ν μεινω..ας περασω τς σπουδες μ εκει τουλαχιστον!!
Σ'αγαπω Ρεθυμνο,Σ'αγαπαω Κρητη!


Σε καποια φαση αποφασισαμε να
παμε γ γλυκο τελικα
θελαμε παγωτο ανεβηκαμε εκει διπλα στ καστρο
ειχε μια υπεροχη καφετερια-ταβερνα μαζι
ανεβαινες αρκετα σκαλοπατια κ σε καθε σκαλοπατι(σχεδον)
ειχε κ μερος με καρεκλες κ τραπεζια ν καθισεις.....

Εγω ηθελα πανω πανω
Με θεα το φωτισμενο καστρο
Κ τον Υπεροχο Φαρο....
Πως ν το ξεχασω πως.....
Τετοιες μερες ουτε στ πιο τρελα μ ονειρα δν ΕΙΧΑ.


Γυρισαμε τ βραδυ ν παρουμε τ λεωφορειο παλι
τι να δω?γεματο νεολαια ,υπεροχες καφετεριες,μπαρακια
μας τ ειπαν αλλωστε εδω αγαπανε τους φοιτητες....!!

Καθισαμε λοιπον λιγο στ μπαλκονι με τους γονεις κ υστερα κοιμηθηκαμε
ειμαστν πτωμα.......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου